مانا حساب مانا حساب .

مانا حساب

ماليات كارتخوان

ماليات كارتخوان

در زمينه كد ماليات كارتخوان به منظور استفاده از دستگاه كارتخوان يا پوز و ارائه درگاه پرداخت الكترونيكي در فروشگاه يا مغازه‌اي كه داريد، شما ملزم به ثبت نام در سامانه سازمان امور مالياتي هستيد و بايد پرونده مالياتي خود را تهيه كنيد.

شركت حسابداري

شركت حسابداري با ارائه خدمات مشاوره در زمينه‌هاي مختلف، از دوره قراردادي محدود به دوره‌هاي بيشتري خدمات ارائه مي‌دهد.


برچسب: شركت حسابداري - ماليات كارتخوان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۱:۳۲ توسط:manahesab موضوع: نظرات (0)

شركت حسابداري در تهران

شركت حسابداري در تهران

شركت حسابداري با سابقه‌اي رنگارنگ و متلفز در زمينه ارائه خدمات حسابداري، امور مالي و مالياتي، منتظر حمايت ارزشمند از شماست.

تخصص حسابداري به عنوان يك استواره برنامه اجرايي براي اداره امور مالي شركت‌ها، از كوچك‌ترين كسب و كارها تا بزرگترين شركت‌ها، از اهميت بسياري برخوردار است. حسابداران به عنوان اعضاي چهره‌هاي برجسته شركت در فرآيند شروع به كار يك كسب و كار نقش مهمي ايفا مي‌كنند. از اين رو، حسابداري مي‌تواند به عنوان پايه اصلي مديريت يك كسب و كار مطرح شود و هر شركتي بدون حسابدار نمي‌تواند به بهره‌وري دلخواه دست يابد.

در حال حاضر، ما در شركت حسابداري در تهران آماده‌ايم تا به تمامي نيازها و توانمندي‌هاي شما پاسخ دهيم. خدمات موسسه حسابداري از مشاوره‌هاي مالي گرفته تا مديريت مالياتي، گسترده و جامع هستند و هدف ما، كمك به رشد و موفقيت بيشتر كسب و كار شماست.

مانا حساب | شركت حسابداري در تهران
با توجه به مطالب مطرح شده در اينجا، به نظر مي‌رسد كه در حال حاضر، بهره‌گيري از خدمات موسسات حسابداري در تهران براي توسعه كسب و كارها امري بسيار ضروري و ناپيوسته مي‌شود. اين شركت‌ها با ارائه خدمات حسابداري، مالي، و مالياتي به كسب و كارها و نهادها كمك مي‌كنند تا با چالش‌ها و مسائل پيچيده حسابداري كه بسياري از كسب و كارها و نهادها با آنها روبرو هستند، به بهترين شكل ممكن مقابله كنند.

در انتخاب يك شركت حسابداري در تهران، ضروري است كه توجه ويژه‌اي به تاريخچه و سابقه فعاليت آن داشته باشيد. از ميان مجموعه‌ي شركت‌هاي موجود در اين حوزه در تهران، مانا به عنوان يكي از شركت‌هايي با تجربه و پيشينه قديمي‌تر معرفي مي‌شود. تيم حسابداري ما از افراد بسيار ماهر و كارآمد تشكيل شده است و توانايي دستيابي به نيازهاي مالي، حسابداري و مالياتي شركت‌هاي تجاري و غيرتجاري را داراست.

بنابراين، اگر به دنبال يافتن يك موسسه حسابداري در تهران براي مديريت امور حسابداري خود هستيد، پيشنهاد مي‌شود حتماً به مجموعه‌ي ما مراجعه كرده و از خدمات منحصر به فرد و تخصصي كه اين شركت با تجربه ارائه مي‌دهد، بهره‌مند شويد.

 

ماليات بر اجاره

در سال 1402، نرخ ماليات بر اجاره ملك‌ها، همانند دوره گذشته، بدون تغيير باقي مانده است، و تعيين نرخ‌هاي مالياتي بر اساس درآمد ساليانه اجاره ملك انجام شده است. اين تعيينات به منظور ايجاد توازن در ماليات بر اموال مسكوني و تشويق به كاربري بهينه املاك و مستغلات مي‌باشد. بر اساس اين تعيينات:

– براي درآمد ساليانه تا ۵۰ ميليون تومان، نرخ ماليات بر اجاره ملك ۱۵ درصد است.
– درآمد ساليانه از ۵۰ تا ۱۰۰ ميليون تومان باعث شده است كه نرخ ماليات بر اجاره به ۲۰ درصد افزايش يابد.
– براي درآمد ساليانه بالاي ۱۰۰ ميليون تومان، نرخ ماليات بر اجاره ملك به ۲۵ درصد افزايش مي‌يابد.

اين نرخ‌هاي مالياتي به منظور تشويق به استفاده بهينه از املاك و مستغلات و همچنين فراهم كردن مناسبات مالياتي بر اموال مسكوني تعيين شده است.


برچسب: شركت حسابداري در تهران، شركت حسابداري، ماليات بر اجاره،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۹:۱۹ توسط:manahesab موضوع: نظرات (0)